Hiu Grant Ziem Odzyskanych Hiu Grant Ziem Odzyskanych
353
BLOG

Pan Prezydent się skarży, odc. 1234 wywiadu

Hiu Grant Ziem Odzyskanych Hiu Grant Ziem Odzyskanych Polityka Obserwuj notkę 2

[…]

Prezydent Bronisław – No i jeszcze kaczuszkę mi zaiwanili!

Jagienka Bublik, dziennikarska podwalina Kasety Ubojczej – Jaką kaczuszkę?!

PB – Żółtą taką…

JB – Ale kiedy?! Jak?!

PB – No nie wiem… Jak bym wiedział to przecież bym nie dał?

JB – A ta kaczuszka… Jaka ona była?

PB – Milusia taka! Z gumy.

JB – Z gumy? A do czego ona…?

PB – Do kąpania…

JB – Kąpał pan Prezydent kaczuszkę?

PB – Się…

JB – Się kąpał pan kaczuszkę?

PB – Bądźmy precyzyjni. Kąpałem się.

JB – A kaczuszka?

PB – Mówiłem, że ona z gumy była. Nie umiała kąpać się. Tak tylko pływała. Niejako przy okazji.

JB – Zostawmy więc te szczegóły techniczne kaczuszki. Kogo pan podejrzewa?

PB – Budę!

JB – Jego?!

PB – I Mydło?

JB – I ją…?!

PB – I tego takiego…

JB – Jakiego?

PB – Takiego wysokiego

JB – Poncjusza?

PB – Nieeeee….

JB – Korna?!

PB – A który to?

JB – Nie ważne… Gromana pewnie?

 

PB – Nieeeee… Gromana nie. On tak ostatnio sporządniał.  Zdradek chyba…

JB – Ale on był wasz!

PB – Taaak? A tak mu zawsze źle z oczu patrzyło…

JB – Ale za to był nieludzko profesjonalny!

PB – O! Był nieludzki! No i jeszcze internautów i hejterów!

JB – I oni wszyscy mieli tę kaczuszkę…?

PB – Kaczuszkę? Nieeee… Ale pytała Pani kogo podejrzewam.

JB – No tak. To o co ich pan podejrzewa?

PB – Nooo… Budę, że ma zaczeskę. Mydło, że ją ząb boli. Ale świetnie maskuje.

JB – A internautów? I tych… no, hejterów?

PB – W zasadzie to nie wiem. Ale pani szef Madam Kichnik obiecał, że jak nie przelecę zakonnicy…

JB – Chyba nie przejadę…

PB – Pani też?!

JB – Nie. Pan…

PB – No więc, że jak nie przejadę zakonnicy to wygram. Mówił że jak bonidydy wygram!

JB – No i co?

PB – No i jak tylko w polu rażenia pojawiała się jakaś zakonnica, od razu kierowcy mówiłem, żeby skręcał. Zawsze w lewo!

JB – Czemu akurat?

PB – Tak mi doradca poradził. Weniu.

JB – Jaki Weniu?

PB – No ten… Legenda i ikona „Solidności”

JB – Aaaaa…

PB – No więc skręcałem. I przegrałem, qrna… Znaczy, że to musieli być ci hejterzy.

JB – A kim są ci hejterzy?

PB – Nie wiem. Nigdy takiego na oczy nie widziałem. Ale to muszą być straszne potwory! Że mi taką krzywdę zrobili! A ja bym ich nawet po plecach poklepał.

JB – Myśli więc pan, że to oni tę kaczuszkę?

PB – Tak! I te wszystkie miliony z budżetu kancelarii!!!!!!

cd(być może)n

[Wszystkie osoby i fakty są zmyślone i nie mają absolutnie nic wspólnego z rzeczywistością]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka